Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Jun 2024 22:50:54 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2411271/06269 aadressile Harju maakond, Tallinn, Põhja-Tallinna 
linnaosa, Allveelaeva tänav T4// Lume tn 9a// Miinisadama tn 3// Staapli tn 
10// 4// 8// Staapli tänav T2// Tööstuse tn 54a, Harju maakond, Tallinn, 
Põhja-Tallinna linnaosa, Miinisadama tn 3, Harju maakond, Tallinn, 
Põhja-Tallinna linnaosa, Miinisadama tn 3 (MIINISADAMA KAID (1-7), 
Lainemurdja, Ujuvkai) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Riigikaitselised rajatised. Projekti EHR-i üles 
ei laeta, kuna on tegemist AK dokumendiga. Kui projekti pole juba 
menetlejale edastatud, siis palun edastada info [email-masked]. 
Toimingu edastamise alus: EhS § 42 lg 7 p 1 (tööd avalikus veekogus).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27004636>  (menetlus nr: 
433442), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 14.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (MAARJA ALLMAA) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister